Πρακτική Άσκηση Ακαδημαϊκού Έτους 2024-2025: Ενημερωτικές Εκδηλώσεις

Το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης ανακοινώνει την έναρξη του νέου κύκλου Πρακτικής Άσκησης για το Ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, στο πλαίσιο του Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και...

Σεμινάριο “Προσβασιμότητα κωφών και βαρήκοων ατόμων στη τριτοβάθμια εκπαίδευση”

Η Ομάδα Προσβασιμότητας του  Συνδέσμου Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών σε συνεργασία με τη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με αναπηρία και Ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας  διοργανώνει εκπαιδευτικό σεμινάριο που διοργανώνει με...

Παράταση προθεσμίας εγγραφής στο Πανελλήνιο Φοιτητικό Συνέδριο (Προ)σχολικής Παιδαγωγικής έως τις 25 Απριλίου 2025

Με ιδιαίτερη χαρά, το Εργαστήριο «Παιδαγωγικής και Διδακτικής Μεθοδολογίας» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σας καλωσορίζει στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Παιδαγωγικής με τίτλο:  «Επιστημονική Έρευνα και Δημιουργία: Συνδυάζοντας Γνώσεις...

Πρακτική Άσκηση Ακαδημαϊκού Έτους 2024-2025: Ενημερωτικές Εκδηλώσεις

Το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης ανακοινώνει την έναρξη του νέου κύκλου Πρακτικής Άσκησης για το Ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, στο πλαίσιο του Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και...

Εκδήλωση με θέμα “Πτυχές και Δεξιότητες της Διαπραγμάτευσης”

Την Παρασκευή 7/3/25 στο Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στις 11:00 – 13:00 θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με θέμα “Πτυχές και Δεξιότητες της Διαπραγμάτευσης”. Στις παρουσιάσεις θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: Τι είναι διαπραγμάτευση;...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΝΟΜΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ

Η απονομή των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Απριλίου 2025 στις 10:00 π.μ, στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων «Γ. Μυλωνάς» (πάνω από το φοιτητικό εστιατόριο). Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές...